Kuchiyose no Jutsu
Jest to technika, pozwalająca przywołać jakieś zwierze, bądź demona z innego świata. Jednak, żeby móc w pełni korzystać w tego jutsu, trzeba podpisać specjalny "kontrakt". Same podpisanie tego paktu jest bardzo proste. Ninja musi ofiarować swoją krew, jako coś w rodzaju zapłaty. Po zawarciu takiego "kontraktu" shinobi, dzięki swojej Chakrze, przywołuje zwierze/zwierzęta do swojego świata. Prawdę powiedziawszy tych istot nie można w pełni nazwać zwierzętami. W końcu są inteligentne, a na dodatek potrafią mówić (przynajmniej część). Aby cały proces przywoływania dobiegł do końca, ninja musi jeszcze wykonać pieczęcie. Oprócz tego należy jeszcze wybrać punkt na ziemi, którym nasz przyjaciel ma się pojawić. W przypadku przyzwania gamabunty płaci się 2 razy więcej niż za zwykłą żabę.
Chakra: 10 000
Wymaga: Kontrakt ze Zwierzętami
Dobry Ninja: Oto-Gakure
Chakra:75 000 (z opaską)
Złoto:350 000G
Jutsu: Kawarimi no Jutsu(1000), Shunshim no Jutsu(500), Bouka no Jutsu(1000, za utrzymanie 500),
Kage Nui(250 za bicz), Gijyuu Shikyaku no Jutsu Ninpou(1000), Henge no Jutsu(500), Suiton Suijinheki(500)
Silne Techniki:Chidori(5000), Kage Bunshin no Jutsu(400 za klona), Kuchiyose no Jutsu(10000), Doton
Doryuu Heki(3000), Chidori Nagashi(6000, za utrzymanie 1000), Shichuutou no Jutsu(5000)
Własne Techniki:Na razie żadne
Kontrakt z : Żabami
Kekkei Genkai:Mangekyou Sharingan, Mokuton(lvl3)
Umiejętności: Cursed Seal Nieba (lvl2), Władca Marionetek(lvl2), Kibaku Nendo(lvl4), Speed no Mai
Demon: Hokou
Ekwipunek: 3 Kunai, 3 Shurikeny, 2 Katany, Opaska Wioski Ukrytej w Dźwięku, 10 Senbon
Walki Wygrane: 1
Walki Przegrane: 0
Celność: 10
Zręczność: 12
Szybkość: 22
Reakcja: 16
Misje Drużynowe: S=0, A=0, B=0, C=0, D=0, E=0
Misje: S=0, A=0, B=0, C=0, D=0, E=0
Nindo- Droga Ninja: Walczyć do końca.
Nie myśl, że ze mną wygrasz Goście!